måndag, september 01, 2008

Vardfamiljen

Jag kanner mig som en valdigt aktiv bloggerska! Det blir latt sa nar man har nastan obegransad tillgang till Internet och dessutom mycket tid.

Kan beratta lite om min vardfamilj. Min vardmammas, Maevhis, foraldrar ar fran Ghana men hon har bott i London i hela sitt liv. I London traffade hon min vardpappa Peter, fran Ghana, som studerade dar. De fick barnen Philippa (nu 9 ar) och Kezia (nu 4 ar). For tre ar sedan bestamde de sig for att flytta tillbaka till Ghana dar Maevis nu har oppnat ett dagis (dar jag ska jobba) och Peter jobbar med IT.

De har ett fint hus och fina bilar men jag far klara mig utan varmvatten, tvattmaskin, dusch (duschar mha badkarskranen) och toasits. Jag har inte behovt ha mitt myggnat uppe har men kommer att behova det nar jag flyttar ut till det andra rummet.

Inga kommentarer: