torsdag, september 25, 2008

Bilder fran huset

Eftersom jag idag bara sitter framfor datorn och letar efter information sa tankte jag att jag kan passa pa att ladda upp lite bilder. Denna bild ar inte bra alls. Men ni far, efter begaran, se mina flator. Ni far ocksa se Jennifer och Saviour som jag bor med. Nu maste jag ga ut och ta lite bilder pa huset for jag kom pa att jag inte har nagra sadana.


Detta ar huset. Ja, sa ar det. Det ar stort och fint, man kan inte saga annat.


Detta ar fran ovanvaningen. Det ar valdigt oppet och hogt i tak. Dar nere ar vardagsrummet.




Detta ar mitt rum.




Mitt rum ar det till vanster. Nasta dorr ar till dushen och den efter det till toaletten. Isaac och Saviour bor i de tva aterstande rummen.

Och slutligen, en bild fran utsidan. Huset ar till vanster om bilden, tennisbanan till hoger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå vilket palats! Härligt med gott om plats och öppna ytor. Kul att du ser glad ut :)

Anonym sa...

Det var inget dåligt hus. Du har nog haft tur att du får bo bra det är nog skönt i längden. Jag gillar dina flätor de var väldigt häftiga:).
Kram