onsdag, september 03, 2008

Tre veckor

Idag har jag blivit visad hur man tar bussen fran jobbet och hem. Forst tar man en buss och sedan en taxi. De avgar inte pa speciella tider och det star inte pa dem vart de ska sa det kan vara lite svart. Jag hoppas att jag snart kommer att kunna gora det sjalv eftersom jag nu ar sa beroende av min vardmamma.

Barnen pa projektet ar jattesota. Idag borjade den yngsta pojken grata nar jag akte hem. Det kommer nog bli jobbigt nar jag aker hem till Sverige for man faster sig latt vid dem. Det jag gjort an sa lange ar att byta klader pa barnen, lasa for dem, mata dem, leka med dem m.m.

Nu har extrabarnen som bodde har under sommarlovet akt hem. Trots det ar det nastan alltid nagra barn forutom dottrarna i familjen som ar har och ater. Jag tror att det ar sa det gar till har.

Alla har ar galna i en tv-serie som heter Second Chance. Har ni hort talas om det? Den ar mexikansk men dubbad till engelska fran spanska och valdigt dramatisk. Den sands varje vardagkvall och bilden till den kanalen ar valdigt, valdigt dalig har.

Nu ska jag sova efter en badkarskransdusch. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som mysiga duschar!!!
Vad gulligt att våran anna har blivit en stor förebild i Ghana!!Vad gulligt att få ta hand om barnen!! Du får inte lära de för många fysikformler bara =P
Ska du inte odla något som minne av dig? Se hur långt det växer på ett hår!! Förresten på tal om det, har ditt hår vuxit mycket? Kanske lite blond fråga!! Du kommer typ bli blond efter ett års solblekning! Har du blivit brun? Pussar