söndag, augusti 31, 2008

Sondag

For er som vill veta ungefar var jag bor sa leta upp Dome pa en karta (om det finns nagon). Jag har dock ingen adress eftersom det inte finns nagra gatunamn. Skolan jag jobbar pa ligger i Achimota.

Idag har vi varit i kyrkan, det var ungefar som forra veckan med sang, dans och boner. Jag hade precis en religos diskussion med mina vardforaldrar. En sak som jag tycker ar intressant ar att de anser att man kan forsakra sig om att komma till himlen genom att vara kristen eftersom du i de flesta andra religioner kommer dit genom att leva gott men att det bara ar kristendomen som kraver att du tror pa Jesus osv. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Vi har ocksa varit pa en fest/cermoni for en nyfodd bebis. Det var mycket musik och folk.

I morgon borjar jag jobba pa riktigt. Det ska bli spannande.

1 kommentar:

Cissi sa...

jag vet var du bor!!!!!!!! (jag hade kunnat skriva jag vet var din brevlåda bor om du hade haft en...)