fredag, augusti 22, 2008

Telefon

Nu har jag atit. Det var starkt men gott.

Mitt SIM-kort fungerar inte har i Ghana sa om nagon forsokt kontakta mig sa ar det darfor jag inte svarat.

Jag har ett nytt ghananskt nummer och om ni vill ha det sa mejla mig sa ger jag det till er. Jag trodde att det skulle vara jattedyrt att ringa och skicka smsa harifran men det ar det inte. Vet dock inte hur mycket kostar for er men det gar ju att ta reda pa.

Sov gott!

ps Bilder fran lagret kommer i framtiden

4 kommentarer:

Anton sa...

FIRST! (Som man säger på nerdiska)

Försökte baka en kaka, men det återstår att se om den kommer fram. Har inte fått nån leveransrapport än.

Fett med en så aktiv blogg. Nästan som Blondinbella. Tycker huset du bor i verkar nice. Men du borde definitivt testa på att bo på jordstampat golv i lerhydda utan el en tid, bara för erfarenhetens skull. Du ska få en burk flaki om du pallar i mer än en månad. Du får två burkar flaki om du inte gör det.

Nu måste jag fortsätta med mitt tidigare skrivande. Du kan förresten ställa in svensk tangentmatning tror jag. Skriv på engelska annars:)

Anonym sa...

ANNA!!!!
Herregud vad bra och roligt och allt det verkar vara! Jag har ju glömt att mejla vilka lärare jag har osv!!
Mina klassföreståndare heter Ulrika och Johan (ulrika är fysik och mattelärare, johan musiklärare) sen har jag cecilia landgren, kristina friström, Anna-Lena (kemilärare) och fler som jag glömt vad de heter... herregud, Spyken är typ bäst! Jag trivs så sjukt bra där redan!
jag saknar dig jättemycket. jag hoppas att du fortsätter ha såhär roligt. ikväll kommer din bror samt alla andra skåne lovewellare på besök, känns lite konstigt att du inte är med i den skaran. haha, jag har för övrigt hittat en fru till din bror (hayley jackowitz, om du vet vem hon är)!!
vad mer har hänt.. jättemycket! allt är iallafall bra i sverige. jag har börjat ha riktiga lektioner och det känns bra- även matten, fyra ggr i veckan! puh! men HA DET JÄTTEBRA!!! JAG SAKNAR DIG!!

Anonym sa...

Hej "Hemlösa".

Köp ett tält ooch campa i parken.

"De två gamla"

Cissi sa...

jag kan ditt telefonnummer utantill =)!