tisdag, november 18, 2008

Frukost

Igar kande jag mig som en stamkund nar de pa stallet jag brukar kopa frukost pa gjorde min frukost utan att fraga vad jag ville ha forst. Min frukost brukar besta av en stor portion sot havregrynsgrot och en tjock skiva brunt brod. Det kostar mindre an fem kronor. Eftersom stallet ligger mitt emot kontoret brukar de bara in maten till mig och sedan komma och hamta disken. Manga av er vet kanske att jag gillade frukostar innan jag akte. Det gor jag fortfarande. Frukosten i huset gor mig inte alltid matt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ost på Din smörgås
tjockt skall Du lägga

Då får Du kraft i din arm att svänga en slägga
och göra vad sjutton Du vill

Farfar

Anonym sa...

hej annipanni! frukosten här är ingen höjdare! gillar man inte baguette så finns det inte så mycket annat att välja på... vi letar och letar efter lite grovt bröd men än så länge har vi inte hittat något. men jakten fortsätter! många stora kramar

Anonym sa...

Det låter ju lite kul att ha ett eget stammisställe. Tänk att slippa göra sin frukost själv. Det hade varit skönt det;) Ha det bra!
Kram

Anonym sa...

Hej Anna!
Hoppas du minns mig, Johannas kompis :) Fick din blogglank skickad till mig och har precis forsokt lasa in mig pa vad du har gjort de senaste manaderna. Vilken grej du gor!!! Ar jatteimpad. Sjalv ar jag pa en lite mer ego-inriktad resa i Australien... Ar i Melbourne for tillfallet, har varit har de senaste tva och en halv manaderna, tre veckor pa Tasmanien bortraknat. Verkligen en extrem kontrast mot vad du gor haha. Ha det sa bra och lycka till!