måndag, januari 12, 2009

Kanotsafari och allt det kan innebära (på mer än 8000 ord)

För att komma till kanoterna åkte vi i en bil som vi hyrde (dyrt) och sen...
...gick vi igenom en liten by för att komma till...

... kanoterna som vi gick på och...

... rodde på en flod...

... eller roddes på en flod...

... sen skulle vi åka tillbaka men fick...

... punktering så vi var tvungna att...

... gå jättelångt på en torr och varm väg - självklart mötte vi en...



... skogsbrand. Då fick vi skjuts av en uppdykande bil tillbaka till Mole och säkerheten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Så underbara bilder. Så mycket du får vara med om. Det verkar hända mer i Ghana än i Paris (i alla fall om man jämför bloggarna!?!?).

Ska snart träffa mamma och förväntar mig då en full rapport om ditt liv i Ghana.

Kram på dig och var rädd om dig.
Birgitta

Anonym sa...

Åååå vilka härliga äventyr!!
Kramar från oss alla
Susanne

Inger sa...

Hej Anna! En hälsning från oss i Örebro. Dina bilder är fantastiska och de speglar fantastiska upplevelser. Kan man spara en blogg på papper så att det blir en dagbok en gång? Eller skriver Du en sån också? När jag gjorde min transsibiriska resa skrev jag dagbok och fotograferade. Jag hittade nyligen dagboken och det var jätteroligt att återuppleva den resan, som har varit den mest fantastiska mitt liv.
Undrar just om Du kommer hem till kusinträffen i juni?
Kram från moster Inger