söndag, juli 20, 2008

En blogg är född!

Nej, världen behöver inte ännu en blogg men eftersom jag, inom en snar framtid, inte kommer att ha möjligheten att träffa er alla personligen är detta ett försök att låta er veta vad som händer mig i landet Ghana. Jag ska alltså, den 13 augusti, åka till Accra (Ghanas huvudstad). Där kommer jag att under ett år volontärarbeta på ett dagis/ en skola. Vet inte alls mycket om någonting tex hur jag ska bo och hur projektet jag ska jobba på fungerar men jag ser det som ett äventyr och försöker att inte förvänta mig för mycket (det rådet har jag fått av många).

Jag ska försöka att uppdatera er, först om mina förberedelser och snart om Ghana!

1 kommentar:

Cissi sa...

ANNA LÄMNA MIG INTE! Får väl försöka komma upp med en överlevnadsplan, jag vet ju att detta kommer bli en av de bästa saker du gör i livet! Kommer sakna dig massor! <3