måndag, mars 09, 2009

Livstecken

Hej alla igen! Jag ar ledsen att jag ar sa dalig pa att uppdatera men det beror helt enkelt pa att Internet fortfarande inte ar tillbaka i huset.

Allt ar bra. Cecilia och Karin har precis varit har! Om ni vill lasa och se bilder fran deras resa sa kolla in Cecilias blogg pa cisselisississi.wordpress.com. Det var valdigt roligt att ha dem har och att visa dem runt i Ghana! Tack for att ni kom!!!!!

Jag jobbar pa i skolan och far ofta undervisa en hel klass sjalv hela dagar. Det ar anstrangande men roligt och larorikt. Tyvarr har de ingen respekt for mig men det har fordelar och nackdelar.

Ska forsoka uppdatera snart igen!

4 kommentarer:

Cissi sa...

A MUSICAL GIFT!!!!

tack för att vi fick komma annapanna!

och tack för att du länkar till min blogg =)

<3

Anonym sa...

Jag måste verkligen rekommendera alla att följa Annas råd och gå in på Cissis blog. Där kan man läsa om deras upplevelser i Ghana och framförallt - titta på hennes fantastiska bilder från resan.

cisselisississi.wordpress.com var det.

Anonym sa...

Hej Anna!
Härligt att läsa att du har det bra.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Anna, Cissis bilder är nog de första säkra bildbevis jag sett på att du verkligen är i Ghana. Men uppriktigt sagt, är det verkligen gott med kokosmjölk? Har ni inte komjölk?
Skicka gärna lite värme till oss i Åkarp.