måndag, december 15, 2008

Meda ase paa

Nu var det lange sedan jag uppdaterade...

Anna har varit har i helgen och vi har firat min fodelsedag i dagarna tre. Vi hade valdigt roligt men inte sarskillt afrikanskt. Bio, ambassader, pooler, musik, roda klanningar, lasagne, glass, manga obronis etc.

Det var speciellt att spendera fodelsedagen vid en pool i 35 gradig varme. Kvallen var lite mindre rolig da jag hade kopt en tarta for att bjuda min vardfamilj. Men det enda jag fick hora var att det var sorgligt att jag kopt min fodelsedagstarta sjalv och att den var acklig. Nastan ingen som sa grattis och absolut inget tack for tartan. Jag kande mig lite tragiskt nar jag gick och lade mig halv nio pa min fodelsedag... Fast resten av helgen vager upp slutet. Vi hade valdigt kul.

Annars sa gar mitt projekt fortfarande segt, Ghana ar oerhort varmt och familjen kommer pa fredag!

Tack sa mycket alla som gratulerade igar!!!!!!! Meda ase paa! (tack sa mycket pa twi)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!

Ibland är födelsedagar konstiga, så är det bara - den här kommer du i alla fall alltid att komma ihåg. Skönt att det blev roligt till slut. Idag åt jag lunch med My, hon är jätteglad för att snart få träffa dig. Vilken cool frisyr du har skaffat!

Vi åker till Australien på söndag, så vi får också en varm jul, det ska bli härligt. Här är jättekallt och grått och räligt. Jag vet att man inte alltid njuter av värmen när man bor i den, men tänk så många svenska jular du har framför dig. Den här blir säkert inte ens vit - inget att missa!

Stor kram från Åsa